Vanavond bij Forum Inside:

Vanavond bij Forum Inside:
Pepijn van Houwelingen over zijn veroordeling na het plaatsen van een ‘meme’, de gemeentefusie van Wijdemeren (Loosdrecht) & Hilversum en de komst van de eerste Renaissanceschool.
Abonneer vast op ons YouTube-kanaal en mis niets!
https://youtube.com/@forumdemocratie
Informatiebron: Telegram "FVDNL"