Pěkná zrzečka které nezáleží na vzhledu

Pěkná zrzečka které nezáleží na vzhledu




⚡ VŠECHNY INFORMACE KLIKNĚTE ZDE 👈🏻👈🏻👈🏻

































Pěkná zrzečka které nezáleží na vzhledu
Zpověď č.125740, vloženo 13.06.2006 11:57:37
Zdarec lidi..taky patříte mezi ty, kteří tvrdí že na vzhledu nezáleží?tak vám tady říkám, že to jsou všechno kecy..táhne mi na sedmnáct, což sice není moc, já vím a času je dost, ale přece..všechny moje hubený kámošky si nějakým způsobem našly kluka...nejsem nějakej valibuk, podle BMI mám dokonce "normální váhu"(a170 cm, 68kg) a řekla bych že nejsem ani škaredá ale do36 se prostě nikdy nenarvu..to si snad holky která má trošku větší prsa, zadek...atd nemůže nikdy najít nějakýho normálního kluka?To jste fakt všichni takový hovada, že se díváte jenom na to, jak ta holka vypadá a ne co má v hlavě?pánové, začínám vás všechny nemít ráda...

Chceš dnes udělat dobrý skutek ? Pomoz výše
uvedenému hříšníkovi tím, že mu dáš nějaké rozhřešení! Můžeš mu
ho poslat na e-mailovou adresu, kterou uvedl u zpovědi, nebo napsat
veřejně vyplněním formuláře na konci této stránky. A jestliže nechceš,
aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj
si ji ZDE ! 

Fyzická přitažlivost mezi partnery je důležitá. Ale jak tu bylo mnohokrát řečeno, někomu se jistě líbit budeš. Mimovesmir - s tím okruhem potenciálních možných partnerů a kastami nesouhlasím. To pak vede k tomu, aby se člověk předem ptal sám sebe, jestli na objekt svého zájmu vůbec "má" a to není moc dobrý přístup.
nikdy sem netvrdila,ze na vzhledu nezalezi,bo zálezí ,, btw,proc hovada?? vis,vono ty kluky taky musí neco zaujmout,urcite se nekoukaj jen na to,jak kdo vypadá,ale musí v tobe neco bejt,takze to fakt asi nejní jen nima,heleď
Náhodou, mě se líběj prdelatější holky, který osu za co chytit a je jich "kus" :-)) (samozřejmě všeho moc škodí) Jinak ano, máme to holt biologicky daný, že nejdřiv koukáme, jak ta holka vypadá ... to, že někerý kluci choděj jen s "ošklivkama", je buď tim, že si myslej, že nemaj na "lepší", nebo maj prostě takovej vkus. Ano, opravdový kvality je třeba hledat v nitru, nikoli na povrchu. Ale, jak už jsem řekl, libidu neporučíš, pokud se mi ta holka vizuálně nezamlouvá a vyloženě mě něčim jinym nezaujme, tak se o ní prostě nezajímám. PS. Timdle už sem si taky prošel, ale tim, že si tady budeš stěžovat na povrchnost a litovat se taky nic moc nevyřešíš ...
Hele nemyslim ze to je o vzhledu...vidim to u sebe..je mi 18 a jsem prej typicka barbie,mam podvahu,blond dlouhy vlasy,modry oci... Ale za celejch 18 let sem nenasla kluka s kterym bych vydrzela nebo spis on se mnou vic nez pul roku... A jestli ti vadi vetsi zadek tak zacni cvicit,neco s tim delej a pak budes mnohem sebevedomnejsi... :-) Pises ze nejsi skareda,take to znamena ze se ti na sobe neco libi a to je dobre! Takze se to skus nejak zvyrazit...hlavne se chovej prirozene a ver si :-) Mno doufam ze sem ti malinko poradila ..mej se krasne a drzim palecky papa
neni to pravda. Na vzhledu záleží. Pochybuju že by někdo chodil s ňákou úplně hnusnou holkou/klukem . To je přece blbost
podle me nemusej bejt holky pekny staci mi kdyz nejsou osklivy...=)
ty bys normálního kluka našla ale tvoje představa o normálním klukovi bude asi hodně narušená časopisy typu Bravo, BravoGirl, CosmoGirl.....
a myslíš že v té hlavě opravdu něco máš???
Emilie Weberová : souhlasím stebou....
Milá zlatá, na tom vůbec, ale vůbec nezáleží. Záleží na tom, jaké kluky si hledáš. Každý má svůj okruh potencionálních partnerů, pro které je ten top a středem zájmu. Jen musíš vybírat mezi nimi. Kasty, kasty, kasty :-) Neexistuje nikdo, o koho by druhé pohlaví nestálo, pouze ten, kdo má neúměrné požadavky své nabídce. Takže než odsoudíš, že někomu záleží na vzhledu, na čem záleží tobě? Do jaké škatulky odhazuješ ty, kteří o tebe stojí?Proč si jich ani nevšimneš? Hmmmmmm?
Na vzhledu zalezi a to dost. Kdo tvrdi, ze ne a mysli to vazne a dokazal by zit s clovekem, ktery mu je fyzicky odporny, ma mou poklonu. Potesim te ale tim, ze i kluci si prijdou osklivi a pro holky nepritazlivi. Ja jsem toho nazornej priklad. Proste vim, ze jsem serednej a tezko kdy najdu partnerku. Co je mi platny, ze jsem chytrej a hodnej clovek. Kdyz se na me podiva jakakoliv divka, tak v jejich ocich vidim jen vyraz opovrzeni. Ale tisic lidi, tisic chuti. Treba narazis na nekoho, komu se budes libit. Treba to bude trvat dlouho, treba budes muset slevit ze svych pozadavku, ale sanci urcite mas.
Vahou to rozhodne nebude. Je dost chlapu co ujizdeji na kostrach ale taky spousta chlapu co chteji zenskou co vypada jako zenska. Spis bych rekl ze prsa a zadek Ti pri hledani chlapa jen pomuzou ;-). Zamysli se nad tim jak se chovas a jak pusobis, rekl bych ze tam bude zakopany pes.
hele ja mam 173/73 a mam naprosto skvělýho přítele tak nevyšiluj, děláš jako bys v šestnácti měla už všecko za sebou.
Říká se, že na vzhledu nezáleží. Ale když se na to koukneme reálně, tak záleží. Při prvním kontaktu, setkání, ať už vědomě nebo nevědomky posuzujeme vzhled. A neplatí to jen u chlapů, ale i u nás. Na druhou stranu, vzhled není nejpodstatnější. Může ti pomoci najít snáz partnera, ale k tomu, aby vztah fungoval, je zapotřebí víc. A většinou rozhodnou spíš vzájemné sympatie. S tím, že se nevejdeš do 36 nic neuděláš, maximálně můžeš cvičením zhubnout nebo mírně upravit některé partie. Jestli máš třeba velký nos, tak přirozenou cestou s tím taky nehneš... Ale pokud zvolíš vhodné líčení, oblečení, účes, budeš chodit čistá a upravená, bude to tvoje velké plus a budeš mít větší šanci zaujmout...
Taky nejsem žádná kráska a kluka mám, je to o sympatiích, o tom, jak člověk působí na okolí apod. Vzhled samozřejmě hraje roli, ale né až tak velkou, člověk Tě hlavně musí přitahovat! A také vím, že kluci nemají rádi anorektičky a ani nic takového, mají rádi holku co je kus, né všichni, ale většina!
16-ti letejm klukům samozřejmě na vzhledu záleží, protože mají ještě v hlavě řezanku. Chtějí vedle sebe holku na to, aby kámoši zírali s otevřenou hubou a kámošky zelenaly vzteky. Buď si najdi o pár let staršího, nebo počkej až ta hovádka dostanou rozum.
Jo sympatie jsou duležite,ale na vzhledu fakt nezaleži,smaozřejmě ten člověk musi vypadat,prostě upraveně a čistě..viš jak,ale hlavně musi mit jiskru,něco krasneho v sobě čim okouzli a není to vzhled,takže to že nikoho nemaš spiše znamena,že tvoje sebevědomi a chovani se hlt někomu třeba nelíbí,hlavně musiš byt sva a mit zdrave sebevědomi,prostě se nebát a ikdyž nejsi žadna modelka,mužeš mit každeho.Dobře vím o čem mluvím..
Uz z toho jak pises mne utvrzujes sama v tom ze na zvhledu nezalezi...Nejdriv zacni hledat u sebe,jak se chovas a co muzes nabidnout...Pokud budes sedet a rikat jsi jak se sama sobe nelibis a jaky jsou kluci svine tak rozhodne zadnyho nenajdes...Kdyz uz si o sobe myslis,ze ho nezaujmes BMI ...(mimochodem ja mam 168, vazim 67-mam pritele a dost kamaradu...takze o tomhle to fakt neni) Tvuj problem je v tom,ze akorat nadavas a nic nedelas...Stesti ti samo z nebe nepruileti...musis se snazit,ale to je, pravda,trochu namahave...
poli fotku a pak se muzem bavyt dal.. :)
ja nejsem zadna krasavice, ale na usmev ulovis kde koho... z vlastni zkusenosti, takze na vzhledu tolik nezalezi, spise na chovani ;)
Seš si jistá, že tě nechcou jen kvuli vzhledu? Já mám taky velkej zadek a a a.. no vubec si myslim, že kdybych měla tak o 15 kilo min, tak by mi to uškodilo... Vlezt se do 36? To je pro mě sci-fi... Ale že by o mě nikdo neměl zájem? Na to si fakt stěžovat nemůžu... Druhá věc je, že momentálně mám zájem jen o jednoho člověka, ale kdybych chtěla, můžu si docela vybírat... Sice né nějací modelové, ale normální kluci...
Co blbneš? To, že jsi ještě nikoho nepotkala neznamená, že jsou kluci hovada. Ono to opravdu není jenom o vzhledu, ale hlavně o chování a přístupu... ten by jsi podle mě mohla změnit...
Na vzhledu záleží! Nejde milovat člověka, který tě odpuzuje, když se na něj jen podíváš. To jsou řeči o ničem, že na vhledu nezáleží! Jiná otázka je, že není univerzální typ člověka, který by se líbil všem. Ale koho milujeme, líbit se nám musí.
Váhově a výškově jsem na to stejně jako ty a kluka mám už rok...takže problém začni hledat někde jinde...
Ano, na vzhledu záleží. Ale jak řekl klasik, není ošklivých žen, jsou jen takové, které nevědí, jak se učinit krásnými. Kleopatra teda žádná krasavice nebyla, a co dokázala s chlapama udělat. Nemusíš na sebe patlat kila mejkapu, abys byla krásná, i to při své konfekční velikosti. A navíc, krása není konstantní veličina, každému se líbí něco jiného. Nedávno jsem byla přítomna rozhovoru, kdy mluvili o dívce, která hodně zhubla. "A byla to taková hezká holka, teď je to samá kost. Na co si má člověk sáhnout. Je to hrozná móda, tyhle vyhubliny." Nejde jen o tělesné proporce, ale i to, jak se chováš, hýbeš, jaký máš tón hlasu, čemu ajak se směješ ... prostě o tvou osobnost. A co se týče tvých spolužek - sama se ptáš, jestli kluky zajímají jen těla. A ty bys takového chtěla??? Ne, že jo. Takže si uchovej svou hrdost, bu´d svá, pracuj na své osobnosti a neboj, ten princ přijde.
Ehm....Já mám mírnou nadváhu podle BMI, nevejdu se ani do 38, ale že bych teda měla nějakej hrozivej problém si někoho najít, se říct nedá....ono to třeba nebude jen tou postavou....když zapřemejšlíš..
no, možná to bude i něčím jiným než vzhledem, ne? ale fakt je, že to jak člověk vypadá upoutá jako první
vzdycky me musi necim holka zaujmout na krase proste neco tam bejt musi a kdyz me ta holka nicim nezaujme tak se muze stavet na hlavu a bude to knicemu :/
Proč by měli bejt hovada? To maj chodit s někým, kdo se jim nelíbí? Navíc se vkus různí a podle mě větší prsa a zadek nejsou pro někoho vadou na kráse, naopak.



TVÁ PŘEZDÍVKA:


OPIŠ BEZPEČNOSTNÍ KOD:







Nejlepší chorálová skupina světa... GREGORIAN 2020 ...20th ANNIVERSARY WORLD TOUR.










Copyright 2003 www.zpovednice.cz + www.spovednica.sk

My a naši partneři zpracováváme údaje následujícím způsobem:
Personalizovaná reklama a obsah, měření reklamy a obsahu, poznatky o okruzích publika a vývoj produktů , Technický provoz stránek , Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení , Zpracování údajů vydavateli a dalšími partnery
Podrobné nastavení Rozumím a přijímám

Úvod » Moje 2008 » Na vzhledu (ne)záleží?


mám to horší
( SiskaD , 26. 9. 2008 6:25 )


Výhoda
( Evík , 26. 9. 2008 5:29 )


první 3 vteřiny
( SiskaD , 8. 8. 2008 7:54 )


Vimevíc.cz :-) pište si také svůj blog
( AxToL , 6. 8. 2008 22:52 )


Pche
( SiskaD , 3. 8. 2008 19:17 )


Na vzhledu záleží :))
( Evík , 3. 8. 2008 18:35 )


Cvok
( SiskaD , 3. 8. 2008 14:59 )


:-)
( ice-man , 3. 8. 2008 12:33 )

Tak jsme se včera ráno tak nějak dostaly s kámoškou na vzhled...dostaly jsme se na něj tak, že jsme obě seděly v sobotu ráno v 5 na netu...svou přítomnost celému světu jsem jí vysvětlila jednoduše...v noci mi chodily na mobil zprávičky, že si někdo dává pro mně milou práci číst a zároveň i komentovat moje články tady. Kámoška byla zvědavá kdože to je a očekávala nějakého sexbombena. Byla překvapená, že to tady komentoval moc fajn človíček který je ve věku mých rodičů a na toto konto spustila, po několika dalších větách, že svět je lhář, jak všichni tvrdí že na vzhledu nezáleží. Prý když si někde udělá zkušební profil že je štíhlá blondýnka s vlasy do pasu můžou se pánové se žádostmi o seznámení a všemi možnými vzkazy strhat...pokud ovšem vyplní že je krátkovlasá tmavovláska s plnoštíhlou postavou, tak nic. Hm, takže pánové, jak to s vámi je?
Mně to připomnělo období v roce 2003 kdy jsem byla v Mostě a pracovala jako strážná. Dělali jsme dvanáctky, které byly ve dne přežitelný občas záhul, ovšem v noci to byla nuda k nepřežití. Štěstí pro nás byly telefony místní sítě, kterými se mezi jednotlivýma strážnicema dalo telefonovat a dále to, že jsme si s sebou mohli brát rádia. V Mostě jsem poslouchala rádio Agara které je v podstatě to samé jako tady moje oblíbené rádio Vysočina . Tehdy na Agaře večer běžela seznamka, ve které mě fascinovalo, jak byli všichni krásných obličejů, štíhlých sportovních postav, inteligentní, majitelé peněz i nemovitostí a přitom byli sami. Protože jsem svým založením rejpal ironik, vzala jsem mobil a poslala si taky inzerát k seznámení. Byl natolik úspěšný, že mi odpovědi úplně zahltily mobil, který už odmítl zprávy přijímat, takže to půl dne vypadalo jako že nic a další večer mi zase začala chodit spousta zpráv odeslaných už ten první večer kdy moderátor můj inzerát přečetl. Je fakt, že ten inzerát sám reklamoval že stojí za to, jeho přesná slova si nevybavuju...tož, chcete někdo znát "můj" recept na úspěch? Jestli ano, tak tady je, samozřejmě se možná trošku liší od mého tehdy originálu, přece jen je to pár let zpět, ale princip zůstává.
Takže : Ošklivá, stará, hloupá, malá, hrbatá, bez vlasů, peněz a bydlení hledá prince. ZN: ŽÁBA                                                                             A pak že na vzhledu záleží. Ve vší skromnosti si myslím, že to byl co se počtu odpovědí týče na Agaře nejúspěšnější seznamkový inzerát:-)

hele, u mně už všichni ví, že nejsem hezká, že tloustnu a že mám dluhy...já snad budu muset zjít k armádě spásy aby mě spasili:D


Je fakt, že když se nad tím v 5 ráno v pátek (dnes) hluboce zamyslím, musím uznat, že to má i své výhody (doufám), že nejsem zrovna top modelka. Nwmůžu muže podezřívat, že by jim u mě šlo jen o vzhled a mám teba i větší šanci najít někoho moc fajnovýho, komu alespon trochu záleží krom té schránky i na tom vnitřku. A nebo si myslí, že když nejsem hezká, jsem třeba aspoň bohatá - to bude pak tvrdý procitnutí :DDD


Bráško, jenže tohle funguje leda tak n lidi co soudí podle mně povrchně, jen ten vzhled. Znám spoustu lidí co mají daleko do krasavců tělesně, ale jsou to úžasní človíčkové vnitřně, a to samé samozřjmě platí i opačně, znám krasavce, u kterých je příjemný jedině ten první pohled, jinak je to nakvašené zatuchlé bahno:-)


První dojem rozhodují první 3 vteřiny pohledu = vzhled. Pokud si tento dojem pokazíte, pak musíte mít dobrou povahu a být komunikativně znalí, jinak se z toho budete hrabat hodně dlouho.



Holka, obě profese jsou exhibicionisti, mají prachy, cestují po světě...prostě vrány k vráně sedá:-)


Když si fotbalisti vybíraj samý modelky, tak to něco značí ... obě profeses jsou "děsně chytrý lidi" takže jim záleží jen na tý "tělesný schránce" .. já jsem už z tý Angeliky tak zblblá, dneska jsem byla v Tescu a byl tam cca čtyřicátník, urostlej samec co napadal na nohu a me to přišlo děsně sexy .. :)) ale byl tam se ženou, no škoda, musim hledat jinýho Pejraka :)


Jasně Martí...jenže já tak nějak fakt nevím...jsem doma ještě žádnou ženskou neměla:D


Holt jsi Jani cvok ale ukazuje se dle tvé pravdy že na vzhledu opravdu nezáleží.
Mít doma nádhernou ženskou je problém stále ji musíš hlídat. Kdežto normální holka je fajn jde si s ni popovídat nemusíš přemýšlet v jakém modním salonu je nyní a má člověk na ni více času.


© 2022 eStránky.cz Tvorba www stránek | Závadný obsah? | Zpracování dat















Získat odkaz







Facebook







Twitter







Pinterest







E-mail







Další aplikace




Někteří lidé tvrdí, že na vzhledu vůbec nezáleží - a ty, kteří vzhledu váhu přikládají, obviňují z povrchnosti. Lidé, kteří si naopak myslí, že na vzhledu záleží, pak ty, kteří tvrdí opak, považují za naivní. Tak kde je vlastně pravda, záleží na vzhledu nebo ne?
Podle mě bývá pravda vždy někde uprostřed . U tohoto tématu to není jiné. Je totiž důležité odlišovat, zda si daný člověk svůj vzhled "způsobil sám" a nebo jestli se tak narodil. V čem je rozdíl?
Když se člověk narodí třeba jako černoch, neříká to vůbec nic o tom, jaké má názory a pohled na život. Je tedy hloupé takového člověka posuzovat podle vzhledu a mít nějaké předsudky. Barva kůže, přirozená barva vlasů a ani tvar nosu neřeknou o člověku jako takovém vůbec nic. Stejně tak o něm neřekne nic třeba nějaká nemoc, která se na jeho vzhledu projevuje.
Ale něco jiného je, když si člověk svůj vzhled zvolí . Kluk, který si rozhodne si potetovat obličej, pak nemůže říkat: "Lidé by mě měli soudit podle toho, jaký jsem uvnitř, ne podle vzhledu a tedy ne podle mého tetování." Jeho tetování je jeho volba, která o něm něco vypovídá. Stejně tak o člověku něco vypovídá, pokud se třeba rozhodne pro zelené vlasy a nebo třeba pro piercing. Ale třeba i to, zda si člověk raději obleče minisukni a nebo má raději tepláky - i to o něm toho hodně řekne. V tomto případě je soudit podle vzhledu přirozené, protože člověk vlastně ani tak nesoudí podle vzhledu, ale soudí podle volby toho daného člověka. Podle volby, která vychází z nějakých názorů, z nějakých postojů a nějakých zkušeností. A podle toho se přece už něco usoudit dá, no ne?
Šaty dělají člověka . Pokud se člověk rozhodne, že se bude oblékat jako vandrák, pak musí počítat s tím, že ho lidé za vandráka budou považovat. Každý si může zvolit, jak se bude oblékat a jestli si třeba obarví vlasy nebo jestli se nechá nějak "ozdobit". Jen u toho musí počítat s tím, že se to stane jeho součástí a lidé ho podle toho budou tak brát.
Lidé, kteří říkají, že podle vzhledu vůbec nesoudí, lžou. Každý dává vzhledu váhu. Zvoleným vzhledem totiž vyjadřujeme mimo jiné i své postoje. Když si třeba obleču na svatbu kamarádky tepláky, vyjádřím tím, že si jí a vlastně celého obřadu nevážím. Jak by se ten, který tvrdí, že na vzhledu nezáleží, tvářil, kdyby jeho kamarád na jeho svatbu dorazil v otrhaném oblečení? Asi by moc nadšený nebyl. Stejně tak ve špatně zvoleném oblečení budu mít větší problémy například udělat zkoušku ve škole a nebo získat práci. A taky se nemůžu divit, že mě kvůli šusťáků a špinavému tričku vyvedou z Národního divadla - svým vzhledem totiž vyjadřuji neúctu ke všem hercům.
Není jedno, jestli se rozhodneme pro sukni nebo pro kalhoty. Není jedno, jestli si zvolíme spíš sportovní oblečení a nebo boty na podpatcích. Není jedno, jestli máme na hlavě kšiltovku nebo klobouk. Není jedno, jestli se malujeme nebo ne. Není jedno, jestli si necháme svou barvu vlasů a nebo si je nabarvíme. Nic z toho není jedno, protože všechno je to naše volba. Volba, která říká něco o tom, jací opravdu jsme .
Myslíte si, že na vzhledu nezáleží?
Podělte se o svůj názor v komentářích :-)







Získat odkaz







Facebook







Twitter







Pinterest







E-mail







Další aplikace











Získat odkaz







Facebook







Twitter







Pinterest







E-mail







Další aplikace











Získat odkaz







Facebook







Twitter







Pinterest







E-mail







Další aplikace











Získat odkaz







Facebook







Twitter







Pinterest







E-mail







Další aplikace











Získat odkaz







Facebook







Twitter







Pinterest





Pornokalendář DV (Kazimír 5.3) - Otec žáka přefikne jeho tlustou učitelku
Exposed Casting: Maďarská blondýnka Rossella Visconti
Alexis Crystal masturbuje v silonkách

Report Page