💙

💙


الجزء 12



روايه أحببت صغيرتي ❤️ ❤️ ❤️

نكمل...

حمزه لما لقاها بتتنفس قلبه اطمن شويه..وبعدين شالها واخدها على اوضتها.....​وكان متعصب جدا لدرجه انه كان بيكسر كل حاجه في البيت كان جواه طاقه غضب كل اما يفتكر شكل الصور...

بعض مرور بعض الوقت حمزه رااح ناحية اوضه إسراء واخد كوبايه مايه وقام دالقها عليها..

إسراء بدأت تفوق وقالت بوجع..

اي ده انا فين....

حمزه...​انتي هنا ي تربيه الشوارع...

إسراء بدأت ترفع وشها بخوف او ما سمعت صوته....

حمزه بجحود... هسيبك دلوقتي عشان تعبانه بس انا رايح اصفي حسابي مع حبيب القلب اللي بعتلي الصور عشان مش عارف اوصل للي اصورتي معااه..​بس متخافيش هوصله.. وسبها ومشي...

الباب بيخبط...

ياسين...​كنت متوقع انك هتيجي ادخل...

حمزه...​راح ضربه بالبوكس...

ياسين...​ههه كنت عارف انك بتحبها من قبل ما تقولي..

حمزه ماسكه من لياقه قميصه... انت بتقابل إسراء من امتى..

ياسين..​اهدا أهدأ انا مليش علاقه باسراء ولا بنتفابل انا كنت بختبر حبك ليها..

حمزه بتوتر... اومال اي الصور اللي اتبعتتلي دي...

ياسين...​لا عادي هي وصاحبتها كانوا قاعدين في كافيه عادي وجه اخوا صحبتها عشان يوصلهم.. بس متقلقش ده سنه صغير يعني لسه في تالته ثانوي تقريبا يعني مينفعش إسراء...

حمزه بصدمه... يعني إسراء ملهاش علاقه بيك ولا بالولد ده..

ياسين بسخريه....​ايوه طبعا بس انا عملت كده عشان متبقاش ليك عشان تشوف الوحش اللي جواك..

حمزه اتصدم... يعني انت عارف اني اذيت إسراء..

ياسين...​هههههههه طبعا عارف..

حمزه بعصبيه... أنا همشي دلوقتي بس لينا حساااب بعدين...

سابه ومشي رااح لاسراء لقاها قاعده في ركن في الاوضه عماله تعيط وبتبصله بخوف... حمزه مقدرش يتكلم معاها ولا كلمه لانه عارف انه غلط...

يوووووم..​جديد

حمزه دخل على اوضه إسراء وهوا ندمااان على اللي عمله بس مش لاقي كلام ييقلهولها..

حمزه...​أنا مش لاقي كلام اتأسفلك بيه..​بس نااار الغيره وحشه انا عارف اني غلطت لما عملت كده بس مكنتش مصدق انك تبقى مع راجل غيري.. قلبي ده كان بيتحرق صدقيني...

إسراء سامعه لكن مبتردش وقاعده في جمب في الاوضه وبتعيط..

حمزه....​أنا هسيبك لوحدك عشان تجهزي نفسك لأنهم بيسألوا عليكي تحت...

حمزه سابها ومشي... وهي دخلت الحمام واخدت شاور وهي ضما رجليها وبتعيط...

إسراء خلصت الشاور بتاعها...​لقت حمزه دخل ومعاه صينيه اكل...​ساعتها الخوف مالكها اول ما شافته...

حمزه بحزن.. متخافيش وحط الصينيه عالارص ومن بعيد وقالها كلي عشان انا قلتلهم تحت انك تعبانه ومش هتقدرى تنزلي..

إسراء​في الوقت ده مبتردش...!​🖤

حمزه سابها ومشي.. وهي ي عيني عليها قاعده في جمب في الاوضه وبتعيط ومش حاسه بنفسها.. فجأه حمزه دخل وقالها..

حمزه....​إسراء انتي خلاص بقيتي مراتي..

إسراء....​ازاااي يعني انت بتقول ايه..

حمزه بعصبيه....​يعني زي ما سمعتي والورق اهوه...

إسراء..​بحزن وبكاء.. أنا خلاص مبقتش فاهمه حاجه..

حمزه....​اهدي وانا هفهمك على كل حاجه..!

إسراء بخوف... حمزه انا بجد مراتك 🥺🥺💔

حمزه...​مراتي يا إسراء والله مراتي...

إسراء بعياط...​بس انا مش. موافقه عالجوازه دي...

حمزه....​منا عارف بس مش هسيبك لغيري...

إسراء....​حمزه ولا انت ولا غيرك سيبني بقي واطلع بره وقعدت تكسر في كل حاجه...وبعدين قلي انت ازاى بقيت جوزي..ورسمي وانا كمان مضييت ازاي وفضلت تعيط

حمزه....​اهدي وانا​هفهمك على كل حاجه....

Flash back.....!​🖤

حمزه لما اتعدى على إسراء قعد يكسر في كل حاجه وبعدين قعد يفكر يعمل اي جاب ورق موثق من المأذون وخلي إسراء تمضي عليه وكده بقت مراته رسمي...

back...! 🖤 🙂

حمزه....​بصي انا عارف انك مش طيقاااني ولا طايقه تبصي في وشي بعد اللي حصل بس والله نتجوز بس قداام الناس كلها ووالله هعوضك عن كل حاجه وهصلح كل اللي حصل ولو منجحتش ليكي حريه الاختيار واتطلقي...

إسراء بصتله بخوف وافتكرت اللي حصل...​أنا مش موافقه...

حمزه... فرصه واحده مش عايز غيرها...

إسراء....​انت عايزني اعيش معاك انا كل لما ببصلك بفتكر اللي حصل...​أنا مش​قادره اشوفك غير وحش قدامي...

حمزه بتنهيده... خلاص ي إسراء قدامك حل ي توافقي ياااا

إسراء...​اي

حمزه... ي توافقي.. أنا مش عايز غير فرصه واحده دانتي قلبك قاسي اوي 😓

إسراء....​أنا عايزه اطلق حالا..

حمزه خلاص انا رايح شرم بكره عشان شغل وكده فاهخدك ونطلق هناااك

إسراء....​طب هنقولهم....​اي لما يسآلونا..

حمزه....​عادي هنقولهم... اني عايز افسحك شويه وهنبات في الفندق ونيجي..

إسراء....​تمام..


💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


في صبااح يوم جديد الكل صحي من النوم.. ومتجمعين على سفره واحده وطبعا إسراء جاهزه من بدري...

Report Page