💙

💙


الجزء 11

إسراء...​تمام 

إسراء وحمزه في الكافيه 

إسراء...​خير يا​حمزه..

حمزه بصراحه... أنا كنت عايز نتجوز...

إسراء...​نعم... نتجوز..

حمزه...​اه

إسراء...​لا ي حمزه انت ناسي اني لسه مبحبكش ومعتبراااك حمزه ابن عمي وبس..

حمزه...​طيب انا عندي اقتراح اي رأيك نتجوز ومتختفيش مش هقرب منك لحد ما تتعودي عليا...

إسراء...​حمزه انا اتاخرت على محاضرتي.

حمزه...​إسراء هوا انتي حبيتي غيري ولا حاجه..

إسراء​بدموع....​اه ي حمزه حبيت غيرك...

ي ترى اللي هيحصل مع حمزه لما إسراء قالتله كده...​وهل إسراء صادقه في كلامها او لا...

اسأله كتيره حدا...

روايه أحببت صغيرتي​❤️​❤️ ❤️

متنسوش تصلوا عالبني...​♥️♥️♥️

نكمل...

حمزه..بعصبيه ..​انتي بتتكلمي جد انتي حبيتي غيري ولو حبيتي ليه ادتني فرصه ثانيه ليه بتعشميني في حاجه انا مش هخدها بس ليه مش هخدها بصي يا بنت عمي انا بحبك ومش هسيبك لغيري ابدا تمام...

إسراء....​عن اذنك ورااايا محاضره وتأخرت وياريت متعملش في الشهم الجدع وتيجي تاخذني انا هبقي اركب تاكسي... سلام

مشيت إسراء وحمزه كان شاااااايط كان هيموت ازاي يعني بتحب غيره ازاااي..

عدااا​اليوم وحمزه روح بيته واسراء لسه مرجعتش بعد شويه حمزه طلع من البلكونه... ولقى إسراء بتتكلم مع واحد بعربيه تحت وبتضحك وبعدين ودعت الشخص ده وبعدين الشخص ده ركب تاني في العربيه وهي كمان ركبت بس نزلت تاني...

ي ترى إسراء ركبت تاني في العربيه ليه ومين الشخص التالت اللي كان في العربيه...

العربيه اللي جابت إسراء مشت واسراء طلعت فوق وطلعت لقضاها...

ياتري حمزه هيتجنن ويعمل فيها أي...​خلونا نشوف..

حمزه....​اي يا​حلوه ما لسه بدري..

إسراء.​مردتش عليه..

حمزه بغضب....​إسرااااااء ردي عليا اتاخرتي في الجامعه ليه وليه رفضتي اجي اخدك من الجامعه ومين الزفت اللي كنتي معااااه تحت ده...

إسراء.........

حمزه...​ردي عليا

إسراء....​عيطت

حمزه....​اي يا​حلوه لتكوني غلطتي معاه ولا حاجه عشان كده مردتيش أجي اخدك عايزه ا لجو يخلالكوا انتوا لوحدكوا..

إسراء...​ادخل ي حمزه اوضتك وسيبني وانا كمان داخله اوضتي تصبح على خير..

واسراء لسه هتدخل هوووب حمزه قاااام شايلها ومدخلها على اوضته...

يتري​حمزه هيعمل فيها أي..

إسراء بصريخ... سيبني ي حمزه ارجوك سيبني..

إسراء لسه هتفتح الباب حمزه زقها ووقعت عالارض وقفل الباب بالمفتاح وشد ستاره البلكونه وقافلها...

إسراء وقفت من علارض وقالت بخوف... هوا في ايه​انت قفلت الباب ليه..

قام مقرب عليها ومسكها من شعرها وقاللها

حمزه...​في واحد باعتلي بيقولي القطه بتاعتك بتروح الليله بكام فقلت اجي أسألك..

إسراء​بخوف وبكاء....​انت بتقول اي ايه سيبب شعري..

حمزه...​من امتى بتقابليه ي هانم بتقرطسيني..

إسراء...​بقابل مين انت اتجننت..

حمزه بسخريه... حبيب القلب اللي كنتي واقفه معاه...

Flash back...! 🖤

حمزه اول ما وصل البيت جاتلوا رساله من ايميل غير معروف وكان مكتوب فيها.. القطه بتاعتك بتاخد الليله بكام.. وبعدين جاتلوا​صور قلب في الصور لقى صوره إسراء مع شاب قاعدين في كافيه وهما بيضحكوا...

حمزه​وهوا في البلكونه... اي ده..​هوا النفس الشاب اللي إسراء متصوره معاه.. ماشي يا​إسراء حسابك هيكون عسيير صبرك عليا بس

والله ما هتكوني لغيري..

Back.....!​🖤

إسراء لسه هنتكلم... حمزه قاطعها..

حمزه...​ي شيخه دانا سلمتك قلبي دانتي الوحيده اللي قلبي دق ليها لدرجادي انا ساذج...

إسراء​فضلت تعيط لان حمزه مش مديها فرصه انها تتكلم وتدافع عن نفسها

حمزه بغضب...​وقوليلي بعتيله نفسك بكااام ي رخيصه..وقام صفعها على وشها..

إسراء بصريخ وهي ماسكه خدها...

حمزه شدها ليه ورفع راسها فوق وبص في عنيها بحده...

كنتي زعلانه ومدايقه عشان بوستك ...

إسراء....​حمزه ارجوك سيبني..

حمزه...​مش هسيبك ي إسراء لأنك مصره تطلعي الوحش اللي فيا.

إسراء بنظره خوف ... ارجوك لا

حمزه وهوا بيبص على شفايفها... وليه لا..وقام بايسها..

إسراء بعياط..​ارجوك سيبني وكفايه بقي..

حمزه....​إسراء انتي بتاعتي.. بتاعتي انا فاهمه وحاول يعتدي عليها لانه ماكنش في وعيه... بعد مرور الوقت

إسراء بعد مقاومه تعبت وخلاص مبقتش قادره..​حمزه لما لقاها مستسلمه رفع نفسه بعيد ومسح بوءه وبعدين استوعب هوا عمل ايه...

بص عليها لقاها مرميه وهدومها متقطعه وفي كدمااات في وشها.. وشعرها شبه متقطع..

وبعدين بدأ يفوق من حاله الغضب اللي كان فيها نزل عالارض وشالها بفزع...

حمزه....​إسراء إسراء قومي

وبعدين حط ايده على نفسها لقها بتتنفس اطمن شويه


يتري إسراء اما تفوق هتعمل اي ومين الشخص اللي إسراء وقفت معاه واللي حاول يوقع بين إسراء وحمزه

وهل إسراء حبت واحد غير حمزه؟

استنوني في الجزء اللي جاي

روايه أحببت صغيرتي ❤️ ❤️

بقلم....​Sarah El Tahawy

"ملگه بخمارها"...!​🖤​🙂

متنسوش تصلو عالنبي ♥️♥️♥️

Report Page